Marketing, Κοινωνικά Δίκτυα και Επιχειρηματικότητα

Έναρξη Σεμιναρίου

Αναμένεται

Διάρκεια προγράμματος: 80 ώρες

Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική

Μέθοδος διδασκαλίας

Εξ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση

Εισαγωγή

Η επιτυχημένη εφαρμογή των ψηφιακών μέσων προϋποθέτει, πέραν της γνώσης των ίδιων των μέσων, την εύστοχη ένταξή τους στο πλαίσιο μιας στρατηγικής marketing και των συγκεκριμένων στόχων της.

Με αυτό το σκεπτικό, η εκπαίδευση καλύπτει αρχικά το σχεδιασμό μιας στρατηγικής digital marketing και στη συνέχεια προχωρά στα επιμέρους ψηφιακά μέσα και εργαλεία.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων του τμήματος marketing, τα οποία θέλουν να αναπτύξουν, να βελτιώσουν ή να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στο marketing, την επιχειρηματικότητα και το digital marketing.

Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:

A.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

1.Marketing και επιχειρηματικότητα. Έννοιες, ορισμοί

2.Marketing και σύγχρονη αγορά και επιχείρηση

3.Σκοπός, λειτουργία του Marketing

4.Περιβάλλον Marketing

5.Ορισμός του προϊόντος

6.Σχεδιασμός Μέσων

7.Λοιπές λειτουργίες του Marketing

B.ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

1.Τάσεις στις ψηφιακές τεχνολογίες, συμπεριφορά καταναλωτών, παρακολούθηση

αγοράς (Business Intelligence)

2.e-επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan

3.Καθορισμός στόχων και μετρήσιμων δεικτών (Key Performance Indicators – KPIs)

4.Ολοκληρωμένη πολυ-καναλική προσέγγιση (omni-channel integration)

5.Δημιουργία εμπιστοσύνης στο ψηφιακό περιβάλλον (trust building)

Γ.ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

1.Αρχές ανάπτυξης ενός site και e-shop

2.Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου (content marketing)

3.Search Engine Optimization (SEO)

4.Διαφήμιση display & native advertising

5.Search Engine Marketing (Google Adwords)

6.E-mailing

7.Web site analytics

8.Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media): περιεχόμενο, διαφήμιση, analytics

9.Mobile marketing

10.Affiliate marketing

11.Συνολικό πρόγραμμα δράσης (Integrated digital action plan)

12.Νομικά θέματα στο digital marketing

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια προγράμματος >> 80 ώρες

Γλώσσα διδασκαλίας >> Ελληνική

Μέθοδος διδασκαλίας >> Σύγχρονη εξ αποστάσεως κατάρτιση

Παροχή επιμορφωτικού υλικού

Κόστος σεμιναρίου >> 320 ευρώ

*Ειδικές τιμές σε φοιτητές, ανέργους, ΑμΕΑ, μέλη πολύτεκνων ή μονογονεϊκών οικογενειών κλπ.

  • Καρύτση 1, Σύνταγμα, 105 61, Αθήνα

  • +30 210 3243222

  • diaviou@citystudies.gr

Αίτηση Εγγραφής

Τρόποι Πληρωμής

Το ποσό του σεμιναρίου μπορεί να κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό του φορέα μας με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω e-banking
  • Με κατάθεση σε φυσικό κατάστημα τραπέζης
  • Στις εγκαταστάσεις μας, Καρύτση 1, Σύνταγμα, 10561, Αθήνα

Ως αιτιολογία θα πρέπει να αναγράψετε το ονοματεπώνυμό σας και να μας αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης με e-mail στο diaviou@citystudies.gr.

Πριν προχωρήσετε στη πληρωμή, συμπληρώστε την αίτηση εγγραφής στο σεμινάριο εδώ.

Στοιχεία Τράπεζας

EuroBank

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: CITY U ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

IBAN: GR0202602400000390201098595

* Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι, σε περίπτωση πληρωμής μέσω e-banking ή πληρωμής από διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα τράπεζας (OUR) επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Social Media