Τμήμα Επιχειρησιακών Σπουδών

Διαθέσιμα Προγράμματα

Α. Βεβαίωση ελληνομάθειας (επιπέδου Β2)

Το Athens Training & Development Center και το City Unity College προσφέρουν το πρόγραμμα eMarketing

Το πρόγραμμα  σπουδών eMarketing έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους σπουδαστές και επαγγελματίες την ευκαιρία να μάθουν πώς να εφαρμόζουν τις τακτικές μάρκετινγκ στο Internet, μια προσοδοφόρα ειδικότητα, υψηλής ζήτησης, και ένα καλοπληρωμένο επάγγελμα , ή – για όσους βρίσκονται ήδη στο χώρο – να αποκτήσουν τα εφόδια για να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά και για τους επαγγελματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τη δυνατότητα να αυτονομηθούν και να απολαμβάνουν τις ευκαιρίες που προσφέρει το Internet.

Ενότητες Προγράμματος :
⦿ eM2 – Advanced Website/Blog/Mobile Marketing

Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να επιτυγχάνουν τα ακόλουθα:

Σε αυτόν τον κύκλο οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς να επιλέξουν μια υπηρεσία παροχής Internet για να φιλοξενήσει μια ιστοσελίδα / blog, να αγοράσουν ένα όνομα (domain name), να εγκαταστήσουν ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS), να κατασκευάσουν ένα site / blog και να το καταστήσουν διαθέσιμο τόσο στους χρήστες του Διαδικτύου, όσο και στους χρήστες των κινητών τηλεφώνων. Μέχρι το τέλος του κύκλου EM2, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν το δικό τους website/blog, το οποίο εάν ενδιαφέρονται μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν, για online εμπορικές εργασίες.

Θέματα Μαθημάτων :
  • Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)
  • Αξιολόγηση των CMS για ιστοσελίδες και blogs
  • Δημιουργία ενός website / blog
  • Αποτελεσματική πλοήγηση
  • Πλοηγήσεις για τις πωλήσεις
  • Λύσεις περιήγησης στο διαδίκτυο
  • Σχεδιασμός ιστοσελίδας, γραμματοσειρές ιστοσελίδας, χρώματα και ροή εικόνας
  • Απαιτήσεις ιστοχώρου (web site)
  • Μέθοδοι διάγνωσης και εργαλεία ιστοσελίδας
  • Αποτελεσματικές τεχνικές περιεχομένου
  • Προσδοκίες των επισκεπτών
  • Φόρτος επισκεπτών και οι συνέπειές του
  • Διαδικασίες αποδοχής πιστωτικών καρτών
  • Διαδικασίες ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Διαφορές shopping carts
  • Νομικά θέματα για την ιστοσελίδα σας
  • Κατοχύρωση και ονόματα
  • Φιλοξενία ιστοσελίδας
  • Αρχεία καταγραφής και μετρήσεις
  • Απαιτήσεις από οποιαδήποτε ιστοσελίδα
  • Πράγματα που πρέπει να αποφύγετε
  • Ανάλυση του ανταγωνισμού
  • Βασική βελτιστοποίηση
  • Η ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας και την επίδρασή της στο Marketing
  • Βάση δεδομένων και δυναμικές σελίδες στον server
  • Mobile Marketing
  • Στοιχεία και αριθμοί, Ακροατήριο
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στο Mobile Marketing
  • Πρωτόκολλα mobile
  • Mobile Technologies
  • Iστοσελίδες κινητών, Πρότυπα, Αναζήτηση
  • Mobile campaign
  • SMS / Γραπτά μηνύματα
  • Mobile Content
  • CPA Marketing
  • Πληρωμή ανά κλήση
  • Τοπικό Marketing
  • Lead Generation
  • Εφαρμογές
  • Πλατφόρμες διαφήμισης
  • Πηγές
⦿ eM1 – Innovative Practices in eMarketing

Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να επιτυγχάνουν τα ακόλουθα:

Να εντοπίζουν, και να εφαρμόζουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο καθώς και να καταρτίζουν ένα σχέδιο eMarketing για μια επιχείρηση, η οποία είτε θα λειτουργεί εντελώς online είτε με συνδυασμό online και offline μάρκετινγκ.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τις βασικές αρχές eMarketing, και θα εργαστούν ατομικά και σε ομάδες σε έρευνα χρησιμοποίησης και on line με τα εργαλεία που σχετίζονται με το αντικείμενο μελέτης. 

Μέσω αυτής της διαδικασίας, θα καταρτιστεί ένα εξελιγμένο και εκτενές σύνολο εργαλείων, που θα χρησιμοποιηθεί καθ’όλη τη διάρκεια του προγράμματος, καθώς και στις ενέργειες των συμμετεχόντων ως eMarketers. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών, θα έχουν εξοικειωθεί με  τη μεθοδολογία ώστε να εμπλουτίζουν συνεχώς τις γνώσεις τους στο Internet και θα έχουν δημιουργήσει ένα σχέδιο eMarketing.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διεξάγουν έρευνα αγοράς και να εντοπίζουν τις δυνητικές αγορές ανά κλάδο, ανά χώρα, κλπ. Επιπλέον, θα μάθουν πώς να δημιουργούν μια βάση δεδομένων από e-mails και πώς να τα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά και ηθικά. Θα μάθουν πώς λειτουργεί η αγορά affiliate marketing, τόσο για τους πωλητές όσο και τους αγοραστές, και θα δημιουργήσουν λογαριασμούς σε μάρκετινγκ affiliate προγράμματα με στόχο να κερδίσουν τα πρώτα τους χρήματα στο διαδίκτυο. Θα διαπιστώσουν, επίσης, τη δύναμη των άρθρων και των δελτίων τύπου με την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο για την απόκτηση κίνησης. Οι εκπαιδευόμενοι επίσης θα πειραματιστούν με οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και pay-per-click προγράμματα διαφήμισης.

Θέματα Μαθημάτων :
  • Επιχειρηματικά μοντέλα eMarketing
  • Ορισμοί και eMarketing όροι
  • Ιστορία του Διαδικτύου και στατιστικά
  • Ενσωμάτωση του online marketing και συμβατικού marketing
  • Έρευνα αγοράς
  • Profiling και εντοπισμός των πιθανών πελατών
  • Ανάπτυξη αποτελεσματικών βάσεων δεδομένων
  • Διαχείριση σχέσεων πελατών
  • Στρατηγικές, στόχοι
  • Metrics eMarketing
  • Σχεδιασμός διαφήμισης Banner
  • Στρατηγικές Διαφήμισης Banner
  • E-mail Marketing
  • E-mail λίστα ενοικίασης, δημιουργία-permission marketing
  • Δημογραφικά και Ψυχογραφικά
  • Πλατφόρμες λογισμικού για την παράδοση των e-mail, χρήση του auto-responders
  • Tεχνικές σχεδιασμού – στυλ γραφής
  • Metrics για e-mail marketing
  • HTML αντί απλού κειμένου – συνδέσμους, reach media και γραφικά, σε e-mail
  • Συστήματα φιλτραρίσματος, E-mail bounces, Χρονοδιάγραμμα αποστολής e-mail
  • Ηθική – θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων – Spam – Νομικά θέματα – COPPA θέματα
  • E-mail σχεδιασμός μάρκετινγκ, διαχείριση των e-mail marketing
  • Στρατηγική τοποθέτηση του e-mail στο μείγμα των μέσων ενημέρωσης
  • Viral marketing
  • Το affiliate marketing
  • Δίκτυα affiliates
  • E-Commerce τακτική προώθησης
  • E-Commerce δυνατά και αδύνατα σημεία
  • WebPR
  • On line δημοσιότητα
  • Γράφοντας δελτία τύπου για On line
  • Η αποτελεσματική βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
  • Διαφορές μεταξύ καταλόγων και μηχανών αναζήτησης
  • Πληρωμένες τοποθετήσεις σε μηχανές αναζήτησης
  • eMarketing plan
⦿ eM4 – Advanced Search Marketing (SEO – PPC)

Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να επιτυγχάνουν τα ακόλουθα:

Σε αυτόν τον κύκλο οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να χρησιμοποιούν τα σημαντικότερα Web 2.0 sites και πώς να κυριαρχήσουν σε μια αγορά. Θα δημιουργήσουν λογαριασμούς σε ιστοσελίδες όπως το microblogging, κοινωνική δικτύωση, sites συζητήσεων, sites με βίντεο, sites φωτογραφιών, sites όπου δημοσιεύουν περιεχόμενο, κλπ. και να τα χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα και αξιοπιστία (page rank) στην ιστοσελίδα / blog τους. Θα μάθουν και να εφαρμόσουν τις αρχές της μόχλευσης με τη χρήση RSS, readers, aggregators και καταλόγων. Μεταξύ των δεξιοτήτων που θα αναπτυχθούν θα είναι, επίσης, πώς να παρακολουθούν on line συνομιλίες σχετικά με το προϊόν / υπηρεσίες τους, τον ανταγωνισμό τους και τις μελλοντικές τάσεις. Με αυτό το μάθημα θα δουν από πρώτο χέρι τη δύναμη της δικτύωσης, μεταξύ τους και με τους άλλους στο διαδίκτυο μέσω των on line σε πραγματικό χρόνο ασκήσεων, οι οποίες θα τους παρέχουν με το προσχέδιο μια αποδοτική και αποτελεσματική εκστρατεία Web 2.0. Με το πέρας του κύκλου αυτού σπουδών θα έχουν ολοκληρώσει και την ιστοσελίδα τους (web site).

Θέματα Μαθημάτων :
  • Γιατί να χρησιμοποιήσετε New Media και Social Media
  • Τα εργαλεία του Web 2.0
  • Μάθετε για το RSS, τους readers, aggregators, καταλόγους
  • Παρακλούθηση συνομιλιών
  • Δημιουρώντας σχέσεις (Relationship building) 
    -Microbloging 
    -Κοινωνική δικτύωση 
    -Συζητήσεις
  • Διανομή περιεχομένου 
    -Παρουσιάσεις 
    -Video sharing 
    -Bookmarks 
    -Screencasts και demos 
    -Podcasting 
    -Skype ή IM 
    -Photo sharing 
    -Δημοσίευση Περιεχόμενο 
    -Άρθρα 
    -Blogging 
    -Wiki 
    -Live Streaming 
  • Μάθετε για – Rating Tagging 
    -Collaborative Filtering 
    -Κριτικές, Συστάσεις
  • Μάθετε σχετικά με – Entertainment 
    -Social Gaming 
    -ΜΜΟ 
    -Virtual Worlds
  • Social Marketing Analytics
  • Δημιουργόντας στρατηγική, τακτική, τον καθορισμό των στόχων
  • Μόχλευση Κοινωνικών Δικτύων και on-line Κοινοτήτων
  • “Web 3.0″
⦿ eM3 – Advanced Social Marketing – Web 2.0

Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να επιτυγχάνουν τα ακόλουθα:

Σε αυτό το μάθημα οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς γίνεται η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας online εργαλεία, θα μάθουν ποιες λέξεις-κλειδιά / φράσεις να διεκδικούν και τις στρατηγικές για την επίτευξη της επισκεψιμότητας και της αξιοπιστίας. Θα δημιουργήσουν περιεχόμενο για ιστοσελίδες, blog, βίντεο, ppt, pdf, podcasts και τον τρόπο κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του SEO. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης, τι τους αρέσει και τι δεν πρέπει να κάνουν. Πώς να κυριαρχήσουν στην τέχνη του link building, την υποβολή σε καταλόγους, search engines και online maps για τις ιστοσελίδες και τα κινητά τηλέφωνα. Όλες αυτές οι τεχνικές θα εφαρμοστούν στην ιστοσελίδα / blog του εκπαιδευόμενου. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι θα εκπαιδευτούν σε online διαφημιστικές καμπάνιες και πώς λειτουργούν. Θα δημιουργήσουν και θα εφαρμόσουν μια διαφημιστική καμπάνια. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν ένα προσχέδιο για SEO, και θα έχουν δημιουργήσει μια σταθερή ροή επισκεπτών στην ιστοσελίδα τους, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση κέρδους, είτε από το προϊόν είτε από υπηρεσίες που πωλούν ή από προμήθειες από affiliate προϊόντα που προωθούν.

Θέματα Μαθημάτων :
  • Πώς να καταχωρηθείς
  • Χρήση meta tags
  • Μέτρηση και παρακολούθηση επιτυχίας
  • Πώς να πάρετε υψηλή κατάταξη-ranking
  • Έρευνα / επιλογή Λέξεων-κλειδιών
  • Καθορισμός της τρέχουσας κατάταξής
  • Προγράμματα επί πληρωμή τοποθετήσεων
  • Τεχνικές σχεδιασμού ιστοσελίδας για υψηλότερες κατατάξεις / Φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης
  • Κατασκευή στοχευμένων σελίδων
  • Περιγραφές για μηχανές αναζήτησης
  • Crawler based μηχανές αναζήτησης
  • Καταλόγοι Αναζήτησης
  • Alt tags για εικόνες
  • Περιγραφές για το site
  • Cloaking και doorways, τι να αποφύγετε
  • Ηθική Μηχανών αναζήτησης
  • Σελίδες στόχοι από καταχωρήσεις
  • Διαχείρηση PPC
  • Στόχευση PPC, έρευνα λέξεων-κλειδιών και προϋπολογισμός
  • Αποτελεσματικά κείμενα για PPC και σελίδες στόχοι
  • Link building και ανάλυση
  • Αλγορίθμοι μηχανών αναζήτησης
  • Τα στατιστικά στοιχεία των Μηχανών αναζήτησης για το marketing plan
  • Οι κορυφαίες μηχανές αναζήτησης
  • Προσθήκη μηχανής αναζήτησης στην ιστοσελίδα
  • Πώς λειτουργεί το Open Directory
  • Λογισμικό υποβολής σε Μηχανές αναζήτησης
  • HTML και XML Sitemaps
Προϋποθέσεις Εισαγωγής :
  1. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο Απολυτηρίου Τίτλου Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή άλλου ισότιμου, ισόκυρου και ισάξιου Τίτλου Σπουδών από την Ελλάδα ή το Εξωτερικό.
  2. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας.
  3. Τέσσερις (4) έγχρωμες πρόσφατες φωτογραφίες (τύπου ταυτότητας).